Здоровий стиль життя - метод життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров'я - 25 Липня 2011 - Правильное питание
Середа, 07.12.2016, 17:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Харчування

Головна » 2011 » Липень » 25 » Здоровий стиль життя - метод життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров'я
12:54
Здоровий стиль життя - метод життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров'я
Здоровий стиль життя

Стиль життя сильно впливає на здоров'я людини. Безсумнівно, варто згадати те, що поміняти його згідно принципам здорового стилю життя важко, але може бути, тому що це залежить від самої людини.

Здоровий стиль життя - це метод життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров'я. До його головним складовим належать:

Люди, які ведуть здоровий стиль життя, дотримуються правил безпеки навчання і роботи, яким властива висока духовність, залишаються здоровими до глибокої старості. Всім відомо про те, що справедливо відзначає видатний український хірург Микола Амосов: «У більшості захворювань винна не природа, не суспільство, а сама людина. Всім відомо про те, що частіше за все він хворіє через лінощі й жадібності, а час від часу - і від нерозумності ».

Збереження та відновлення здоров'я залежить від рівня культури. Це - не лише сума знань, а і поведінку людини, сукупність її моральних основ.

Посеред потреб людини здоров'я не постійно займає 1-е місце в порівнянні з побутовими речами та іншими матеріальними благами. Природно, здоров'я залежить від добробуту, але збагачення, скупчення престижних і дорогих речей для майже всіх людей стало, на жаль, метою всього життя, заради чого ж, вони нехтують фізичним і духовним удосконаленнями, забруднюють навколишнє середовище, чим шкодять не лише для себе , а й своїм нащадкам.

Чому необхідно клопотати про здоров'я? Яка мотивація людини в даному випадку? У кожного - своя мотивація бути здоровим: хтось бажає бути прекрасним, тонким; дехто враховує те, що для досягнення вдалої кар'єри в певній професії необхідно бути здоровою людиною; для кого-небудь здоров'я значить заощадження коштів на ліки, а для дещо -кого - це активне довголіття, задоволеність справжнього життя. Начебто там не було, але загальновідомим буде те, що лікуватися набагато дорожче, ніж вести здоровий стиль життя.

Майже всі люди нерозумно і довго випробовують стійкість власного організму, коли зловживають, наприклад, алкоголем, курять або вживають наркотики. Час від часу надзвичайно швидко, а час від часу лише через тривалий час позначаються наслідки такої життя, спрацьовують зворотні зв'язки: людина захворює важкими, періодично невиліковними захворюваннями. Тоді люди звільняються від власних шкідливих звичок, тим більше, буває дуже пізно.

На щастя, є не тільки лише негативні зворотні зв'язки. Ефект від ранкової зарядки або загартовування прохолодною водою позначається не раніше ніж через місяць, але в даному випадку зворотний зв'язок - позитивна. Уповільнене дію і тривалий не виявлення ефекту зворотних зв'язків - одна з головних причин валеологічних недоцільного поведінки людей, недооцінки значення здорового стилю життя для збереження здоров'я і заслуги активного довголіття.

Установка на довгу здорове життя - принциповий фактор здоров'я. Якщо людина замислюється лише про захворювання, «входить» у неї, не мобілізує внутрішні резерви, йому важко, а то й нереально досягти певного рівня здоров'я. Дуже хочеться підкреслити те, що установка на довге здорове життя допомагає зміцнити здоров'я, а при потребі - здолати захворювання.

Навчання здоров'ю, на 1-ий погляд, - звичайний процес. Адже на даний момент є так багато інформації про здоров'я, про засоби його зміцнення. Цьому можна навчитися в школі, від батьків і друзів, читаючи книжки і газети, слухаючи радіо-і передачі. Але навчитися цьому людина може лише сам. Ось тут і позначається позитивна щодо здоров'я культура людини, її мотивація, установка на життя, усвідомлення сутізворотних зв'язків при оцінюванні діяння причин здоров'я і нездоров'я. Видатний український фізіолог академік Олександр Богомолець зазначав: «Уміння продовжувати життя - це, спочатку, уміння не скорочувати її».

Знаючи, що таке здоров'я, які причини впливають на його складові, що таке здоровий стиль життя, спробуйте обрати життєвий шлях, який веде до здоров'я.

Не випадково, вітаючи один одного з днем ??народження або з приводу іншого святом які дії, ми хочемо здоров'я і щастя. Необхідно підкреслити те, що справді, ці два поняття нерозривно взаємопов'язані. Безумовно, без здоров'я не може щастя.

Зараз у нашій країні немає єдиної офіційної термінології для властивості малюків з особливими освітніми потребами. У головних законах про освіту трапляються такі визначення, як малюки, які потребують коригування фізичного або розумового розвитку та особи, які мають недоліки у фізичному або розумовому розвитку не можуть навчатися в масових навчальних закладах.

Виникнення і існування в сучасному суспільстві величезної кількості проблемних сімей несе в собі сувору небезпека. Її парадокс виступає, з одного боку, дестабілізуючим фактором духовності суспільства, з іншої, проблемна сім'я є засобом десоціалізації та дезадаптації індивіда.

Сучасний стан розвитку суспільства, непростий характер політичної та соціально-економічної ситуації в державі вимагають знайти правову підготовку та правове виховання як пріоритетні напрями в освіті.

Самореалізація особистості, індивідуалізація навчального процесу, осмислене визначення дітками власних здібностей неможливі без впровадження особистісно-орієнтованих технологій навчання.

Насильство щодо малюка - відповідний ознака проблемної сім'ї. Можливо і те, що відповідним ознакою всіх типів проблемної сім'ї, представлених в розробленій нами типології, є той або інший вид насильства щодо малюків і підлітків.

Боротьба за свободу любові, напевно, більш тривала і драматична, ніж, скажімо, боротьба класів. І ось на дворі XXI століття! Ми здолали?

У відповідальному, дбайливому шкільному суспільстві предки зіграють не останню роль в утворенні власних малюків. Всім відомо про те, що їх визнають першими вчителями малюка і вважають партнерами в академічному, соц і чуттєвому розвитку малюка.

У дбайливому і відповідальному класі вчителі допомагають дітям отримати відчуття своєї неповторності. Малюки, зі свого боку, повинні бути активними учасниками. Привітні класи дають можливість усім членам зробити власний внесок.

Однією з важливих завдань кожного малюка є налагодження соц відносин, тому що вони є невід'ємною складовою людського життя. Велика частина малюків налагоджують дружні справи з ровесниками природним методом.

В одній відомій власної інноваційний діяльністю школі учням 5-7 класів було задано вопросци: «Або ти вважаєш за необхідне і принципове, щоб малюки брали участь в організації навчального процесу: визначенні мети заняття, методів роботи, складанні критеріїв оцінювання, в самому оцінюванні і т. п.? »

Однією з головних проблем нашого буття є проблема здоров'я цивілізації. Виняткову роль в її рішенні грає фізичне виховання, яке спільно з тим є принциповим засобом формування особистості.

Прищепити вищу правову культуру в суспільстві нереально без праці сучасної школи, системи освіти в цілому, демократизації засад, що базуються на загальнолюдських цінностях.

Заборонено копіювання матеріалів без посилання на www.zdoroj.ru.

Переглядів: 534 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Форма входу
Статистика
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів